ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PAREKENDE

Web sitemizin adresi: https://www.esasambalaj.com.tr.

Mağazamızda verilen tüm servisler ve ,
Akıncılar Mahallesi, Abdi İpekçi Cad. No:13, 34160 Güngören/Istanbul – Avrupa Yakası Türkiye adresinde kayıtlı ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PARKENDE Şti. firmamıza aittir ve firmamız tarafından işletilir. 

Ürünü nasıl iade edeceğim?

İade veya değişim sürecini başlatabilmek için; 
Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İade Et butonuna basıp formu doldurarak talebinizi iletirsiniz. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden İade Et butonuna basarak iade talep edebilirsiniz.
İade talebi onaylandıktan sonra ürün bedeli, kredi kartınız veya banka kartınız üzerinden iade edilecektir.
 

Taksitli yaptığımın alışverişin iadesi neden taksitli yapılıyor?

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Kredi kartı ile ödeme yaptım, farklı şekilde para iadesi olur mu?

Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişi iptal etme durumunda, para iadesi kredi kartına yapılmaktadır. Diğer metotlarla para iadesi almak mümkün değildir. 
Not: Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade tutarı, bankaların yoğunluk ve süreç uygulamalarına bağlı olarak 3 iş günü içerisinde kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz.

 

Kuponla aldığım ürünü iade edersem kuponu tekrar kullanabilir miyim?

Kupon kullanılarak alınan ürünlerin iade veya iptalinde sepetin tamamının iade veya iptal edilmesi gerekir. Kullanım süresi devam ediyorsa kupon hesaba tekrar yüklenir. Kısmı iade ile kullanım süresi geçtikten sonra yapılan iptal ve iade işlemlerinde kupon hesaba tekrar yüklenmez. 
 
Önemli Not: Kampanya şartlarına bağlı olarak kupon iade durumu değişiklik gösterir. 
 

Mağaza en fazla kaç gün ek süre talep edebilir?

Ürünün incelenmesi için zamana ihtiyaç duyulması durumunda, mağaza müşteriden en fazla 30 iş günü ek süre talep edebilir.

Diğer sitelerden gömülen içerik

Bu sitedeki makaleler gömülü içerik (ör. videolar, resimler, makaleler, vb.) Içerebilir. Diğer web sitelerinden gömülen içerik, ziyaretçinin diğer web sitesini ziyaret etmiş gibi, tam olarak aynı şekilde davranır.

Bu web siteleri sizin hakkınızda veri toplayabilir, çerez kullanabilir, üçüncü taraf tarafından gömülmüş şeklide takip yapabilir ve bir hesabınız varsa ve bu web sitesinde oturum açtıysanız, gömülen içerikle etkleşiminizi takip etme dahil olmak üzere, bu gömülen içerikle etkileşiminizi izleyebilir.

 

Mağaza iade için ek süre talep etti. Ne yapmam gerekiyor?

 

Ürün iade kargo bilgileri iletildikten sonra, mağazanın ürünü teslim alıp iade talebini sonuçlandırması için 3 iş günü + 24 saat süresi bulunuyor. Ürünü incelemek için zamana ihtiyaç duyması durumunda mağaza sizden ek süre talep edebilir. Ek süreye onay verdiğinizde ek süre sonunda talebin sonuçlandırılması gerekir. 
Not: Talep edilen ek süre iş günü olarak hesaplanır.

Verilerinizi ne kadar süre tutarız

Bir yorum bırakırsanız, yorum ve meta verileri süresiz olarak saklanır. Böylece, takip eden yorumlarınızı denetim kuyruğunda tutmak yerine otomatik olarak tanıyabilir ve onaylayabiliriz.

Web sitemize kayıt yaptıran kullanıcılar için (varsa) kullanıcı profilinde sağladıkları kişisel bilgileri de saklarız. Tüm kullanıcılar kişisel bilgilerini istedikleri zaman görebilir, düzenleyebilir veya silebilir (kullanıcı adı değiştirme hariç). Web sitesi yöneticileri de bu bilgileri görebilir ve düzenleyebilir.

Verileriniz üzerindeki haklarınız neler

Bu sitede bir hesabınız veya yorumlarınız varsa, bize sağladığınız veriler dahil olmak üzere, hakkınızda tuttuğumuz kişisel verilerin dışa aktarılmış bir dosyasını almayı isteyebilirsiniz. Ayrıca, hakkınızda tuttuğumuz tüm kişisel verileri de silmeyi isteyebilirsiniz. Bu, idari, yasal veya güvenlik amaçlarına uymak zorunda olduğumuz hiçbir veriyi içermez.

Verinizi nereye gönderiyoruz

Ziyaretçi yorumları otomatik istenmeyen yorum algılama servisi aracılığıyla kontrol edilebilir.

 

Mağaza ile iade konusunda anlaşmazlık yaşıyoruz, ne yapmam gerekir?

İade talebi oluştururken sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları eksiksiz şekilde tamamladığınızdan emin olmanızı rica ediyoruz:

– İade talebinin esasambalaj.com.tr üzerinden oluşturulması ve iadeye sebep olan konunun detaylandırılması,

– İade edilecek ürünün sistem tarafından verilen kampanya kodu kullanılarak mağazanın anlaşmalı olduğu kargo firması ile gönderilmesi

– İadeye gönderilecek ürünün faturalı, eksiksiz ve hasar görmeyecek şekide ambalajlanması,

– İade talebi oluşturulduktan sonra ürünün mağazaya ulaştırılması ve mağaza tarafından kontrol edilmesi için 3 iş günü +24 saat süre tanınmaktadır. Bu süre sonunda mağaza tarafından herhangi bir işlem yapılmayan talepler otomatik olarak ücret iadesine yönlendirilmektedir. 

Satılan ürünlere ait sorumluluk bizzat mağazalara ait olmakla birlikte, yukarıdaki tüm hususlara uyulmasına rağmen uyuşmazlığındevamı halinde esasambalaj.com.tr tarafından gerekli tüm destek sağlanacaktır.

 

Para iadesi yerine başka ürün alabilir miyim?

Para iadesi yerine farklı bir ürün satın alınması mümkün değildir.

 

Taksitli alışverişimin iadesi nasıl yapılır?

Taksitli yapılan alışverişlerin iadeleri, banka prosedürleri gereği, taksit süresi ve ilgili taksit tutarlarına göre yapılır. Taksitli siparişlerde iade yapıldığında kartınıza tek seferde ödeme yapılarak toplam işlem tutarı kadar limit açılır. Banka işlem ve süreçlerine göre ekstrenizde artı/eksi bakiye olarak görebilirsiniz.

 

Taksitli yaptığımın alışverişin iadesi neden taksitli yapılıyor?

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz. hesabım sayfası üzerinden canlı destek ile görüşebilirsiniz 

Ücret iadesi taksitle mi yapılacak? Kart limitim ne zaman açılacak?

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek ferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyıunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Ürün arızalı / hasarlı / eksik / farklı ise nasıl iade edebilirim?

Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. 
Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. 
Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün  değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız. 
Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir. 
Tutanak tutturarak ürünü teslim almadan görevliye kapıda iade edebilirsiniz. Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz. 
İade sürecini başlatabilmek için üyeyseniz; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanında yer alan İade Et butonuna basarak talepte bulunabilirsiniz. Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden iade talep edebilirsiniz

Ürün bilgilerinde “İade Olamaz” diye belirtilmiş. Ürün gerçekten iade olmuyor mu?

Mağaza, ürün detay sayfasında “İade Olmaz” diye yazdıysa bile tüketici haklarını göz önünde tutarak alıcının iade talebini almak zorunludur. 

Ürün iade ederken mağazanın adresini nereden kontrol edebiliriz?

Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İade Et butonuna basın. Açılan sayfada “Henüz ürünü göndermedim, iade sürecini başlatmak istiyorum” seçeneğini işaretleyip gerekli bilgileri girdikten sonra mağazanın iade adresi çıkar. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden iade talebinizi oluşturabilir ve iade adres bilgilerini görebilirsiniz. 
 

Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı Cayma Hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?

Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması, müşterinin kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına karşı müşteri hakkında yasal yollara başvurabilir.

Ürünü iade ettim, kargo takip numarasını hatırlayamıyorum. Ne yapmalıyım?

Kargo takip numarası, iade ürünü gönderdiğinizi belgelemek için gerekli olup kargoda herhangi bir sorun çıkması durumunda mağazanın sorgulama yapabilmesi için gerekir. 
İade edilen ürünün takip numarasını unuttuğunuz zaman kargo firmasıyla irtibata geçmeniz ve iade talep ederken ilgili alana girmeniz gerekir. 
 

Ürünün geldiği adres ile mağaza sahibinin iade için belirttiği adresin farklı olması durumunda ne yapmalıyım?

İade edilecek ürünü, mağazanın belirttiği iade adresine göndermeniz gerekir. Ürünün gönderildiği adresle iade edilecek adres birbirinden farklı olabilir. 
İade sürecini başlatabilmek için; 
– Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından İade Et butonuna basarak gerekli bilgileri girin. 
– Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden İade Et butonuna basarak talepte bulunabilirsiniz.
 

Ürünün paketine zarar verdim, yine de iade yapabilir miyim?

Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkânsızlaşması, alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir. Daha detaylı bilgi için

İade başvurusu yaptım, iptal edebilir miyiz?

İade talebinizi iptal etmek için; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki Talebi Geri Al butonuna basarak talebinizi çekebilirsiniz. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden iade talebinizi iptal edebilirsiniz.     
 

İade edeceğim ürünü nasıl göndermem gerekiyor?

Ürünü kargoya teslim etmeden önce, iyi şekilde paketlediğinizden emin olun. Baloncuklu poşet, köpük gibi koruyucu maddelerle birlikte ürünleri uygun bir kutu içine koymak, en güvenli kargolama yoludur. 
Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsünden Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İade Et butonuna basın. Açılan sayfada iade talep formunu doldurup iade adres bilgilerini alın. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderile e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden iade talep edebilirsiniz. 
 

İade talep ettim, nereden takip edebilirim?

Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından iade talebinizi takip edebilirsiniz. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden talebinizin durumunu görebilirsiniz.
 

İadeyi iptal ettim, tekrar iade için başvurabilir miyim?

Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından tekrar iade talebinde bulunabilirsiniz. 
Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden iade talep edebilirsiniz. 

Cayma hakkı nasıl kullanılır?

Alıcının (müşterinin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya (mağazaya) bildirmesi gerekir. Mağaza, müşterinin talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini müşteriye hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür. esasambalaj.com.tr Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli mağazaya aktarılmış olsa bile cayma hakkı gereğince müşteri, ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir.

Cayma hakkı nedir?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların (müşterilerin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.

Cayma hakkı sürecinde iade kargo ücreti kime aittir?

Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti mağazalara aittir. Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Mağazaların anlaşmalı kargo şirketiyle gönderilmeyen kargoların ücretini alıcı öder. 

Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı, Cayma Hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?

Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı, Cayma Hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkansızlaşması, müşterinin kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Mağaza onaylamadan önce tüm siparişi veya siparişinizden çıkarmak istediğiniz ürünü iptal edebilirsiniz. Üyeyseniz Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Et butonuna basmanız yeterlidir.

Siparişiniz onaylandıktan sonra Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Talep Et butonuna basarak mağazaya iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Misafir kullanıcıysanız alışverişe birlikte gönderilen e-postadaki Sipariş Detayı linkinden iptal işleminizi yapabilirsiniz. 

 

FİRMA ÜNVANI

ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PAREKENDE

Tüm Ambalaj İhtiyaçlarınıza Kaliteli, Ekonomik, Hızlı ve Güvenceli Çözüm, İhtiyaç Ambalaj İse Çözüm ESAS’tır.

  • ADRES:Akıncılar Mahallesi Abdi İpekçi Cad. No:13 Güngören – İstanbul Türkiye
  • TELEFON: (0212) 504 28 75
  • FAKS: (0212) 644 95 76
  • info@esasambalaj.com.tr
  • www.esasambalaj.com.tr
  • Pzrt – Cmrts / 7:00 Arası – 19:00 Saat
  • V.D. T.C.No.:60301381024
  • V.D NO: 9440093507