ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PAREKENDE
Web sitemizin adresi: https://www.esasambalaj.com.tr.
Mağazamızda verilen tüm servisler ve ,
Akıncılar Mahallesi, Abdi İpekçi Cad. No:13, 34160 Güngören/Istanbul – Avrupa Yakası Türkiye adresinde kayıtlı ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PARKENDE Şti. firmamıza aittir ve firmamız tarafından işletilir.
Ürünü nasıl iade edeceğim?
Taksitli yaptığımın alışverişin iadesi neden taksitli yapılıyor?
Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz.
Kredi kartı ile ödeme yaptım, farklı şekilde para iadesi olur mu?
Kuponla aldığım ürünü iade edersem kuponu tekrar kullanabilir miyim?
Mağaza en fazla kaç gün ek süre talep edebilir?
Ürünün incelenmesi için zamana ihtiyaç duyulması durumunda, mağaza müşteriden en fazla 30 iş günü ek süre talep edebilir.
Diğer sitelerden gömülen içerik
Bu sitedeki makaleler gömülü içerik (ör. videolar, resimler, makaleler, vb.) Içerebilir. Diğer web sitelerinden gömülen içerik, ziyaretçinin diğer web sitesini ziyaret etmiş gibi, tam olarak aynı şekilde davranır.
Bu web siteleri sizin hakkınızda veri toplayabilir, çerez kullanabilir, üçüncü taraf tarafından gömülmüş şeklide takip yapabilir ve bir hesabınız varsa ve bu web sitesinde oturum açtıysanız, gömülen içerikle etkleşiminizi takip etme dahil olmak üzere, bu gömülen içerikle etkileşiminizi izleyebilir.
Mağaza iade için ek süre talep etti. Ne yapmam gerekiyor?
Verilerinizi ne kadar süre tutarız
Bir yorum bırakırsanız, yorum ve meta verileri süresiz olarak saklanır. Böylece, takip eden yorumlarınızı denetim kuyruğunda tutmak yerine otomatik olarak tanıyabilir ve onaylayabiliriz.
Web sitemize kayıt yaptıran kullanıcılar için (varsa) kullanıcı profilinde sağladıkları kişisel bilgileri de saklarız. Tüm kullanıcılar kişisel bilgilerini istedikleri zaman görebilir, düzenleyebilir veya silebilir (kullanıcı adı değiştirme hariç). Web sitesi yöneticileri de bu bilgileri görebilir ve düzenleyebilir.
Verileriniz üzerindeki haklarınız neler
Bu sitede bir hesabınız veya yorumlarınız varsa, bize sağladığınız veriler dahil olmak üzere, hakkınızda tuttuğumuz kişisel verilerin dışa aktarılmış bir dosyasını almayı isteyebilirsiniz. Ayrıca, hakkınızda tuttuğumuz tüm kişisel verileri de silmeyi isteyebilirsiniz. Bu, idari, yasal veya güvenlik amaçlarına uymak zorunda olduğumuz hiçbir veriyi içermez.
Verinizi nereye gönderiyoruz
Ziyaretçi yorumları otomatik istenmeyen yorum algılama servisi aracılığıyla kontrol edilebilir.
Mağaza ile iade konusunda anlaşmazlık yaşıyoruz, ne yapmam gerekir?
İade talebi oluştururken sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları eksiksiz şekilde tamamladığınızdan emin olmanızı rica ediyoruz:
– İade talebinin esasambalaj.com.tr üzerinden oluşturulması ve iadeye sebep olan konunun detaylandırılması,
– İade edilecek ürünün sistem tarafından verilen kampanya kodu kullanılarak mağazanın anlaşmalı olduğu kargo firması ile gönderilmesi
– İadeye gönderilecek ürünün faturalı, eksiksiz ve hasar görmeyecek şekide ambalajlanması,
– İade talebi oluşturulduktan sonra ürünün mağazaya ulaştırılması ve mağaza tarafından kontrol edilmesi için 3 iş günü +24 saat süre tanınmaktadır. Bu süre sonunda mağaza tarafından herhangi bir işlem yapılmayan talepler otomatik olarak ücret iadesine yönlendirilmektedir.
Satılan ürünlere ait sorumluluk bizzat mağazalara ait olmakla birlikte, yukarıdaki tüm hususlara uyulmasına rağmen uyuşmazlığındevamı halinde esasambalaj.com.tr tarafından gerekli tüm destek sağlanacaktır.
Para iadesi yerine başka ürün alabilir miyim?
Para iadesi yerine farklı bir ürün satın alınması mümkün değildir.
Taksitli alışverişimin iadesi nasıl yapılır?
Taksitli yapılan alışverişlerin iadeleri, banka prosedürleri gereği, taksit süresi ve ilgili taksit tutarlarına göre yapılır. Taksitli siparişlerde iade yapıldığında kartınıza tek seferde ödeme yapılarak toplam işlem tutarı kadar limit açılır. Banka işlem ve süreçlerine göre ekstrenizde artı/eksi bakiye olarak görebilirsiniz.
Taksitli yaptığımın alışverişin iadesi neden taksitli yapılıyor?
Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz. hesabım sayfası üzerinden canlı destek ile görüşebilirsiniz
Ücret iadesi taksitle mi yapılacak? Kart limitim ne zaman açılacak?
Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek ferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyıunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz.
Ürün arızalı / hasarlı / eksik / farklı ise nasıl iade edebilirim?
Ürün bilgilerinde “İade Olamaz” diye belirtilmiş. Ürün gerçekten iade olmuyor mu?
Mağaza, ürün detay sayfasında “İade Olmaz” diye yazdıysa bile tüketici haklarını göz önünde tutarak alıcının iade talebini almak zorunludur.
Ürün iade ederken mağazanın adresini nereden kontrol edebiliriz?
Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı Cayma Hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması, müşterinin kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına karşı müşteri hakkında yasal yollara başvurabilir.
Ürünü iade ettim, kargo takip numarasını hatırlayamıyorum. Ne yapmalıyım?
Ürünün geldiği adres ile mağaza sahibinin iade için belirttiği adresin farklı olması durumunda ne yapmalıyım?
Ürünün paketine zarar verdim, yine de iade yapabilir miyim?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkânsızlaşması, alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir. Daha detaylı bilgi için
İade başvurusu yaptım, iptal edebilir miyiz?
İade edeceğim ürünü nasıl göndermem gerekiyor?
İade talep ettim, nereden takip edebilirim?
İadeyi iptal ettim, tekrar iade için başvurabilir miyim?
Cayma hakkı nasıl kullanılır?
Alıcının (müşterinin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya (mağazaya) bildirmesi gerekir. Mağaza, müşterinin talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini müşteriye hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür. esasambalaj.com.tr Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli mağazaya aktarılmış olsa bile cayma hakkı gereğince müşteri, ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir.
Cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların (müşterilerin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma hakkı sürecinde iade kargo ücreti kime aittir?
Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti mağazalara aittir. Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Mağazaların anlaşmalı kargo şirketiyle gönderilmeyen kargoların ücretini alıcı öder.
Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı, Cayma Hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı, Cayma Hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkansızlaşması, müşterinin kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Mağaza onaylamadan önce tüm siparişi veya siparişinizden çıkarmak istediğiniz ürünü iptal edebilirsiniz. Üyeyseniz Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Et butonuna basmanız yeterlidir.
Siparişiniz onaylandıktan sonra Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Talep Et butonuna basarak mağazaya iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Misafir kullanıcıysanız alışverişe birlikte gönderilen e-postadaki Sipariş Detayı linkinden iptal işleminizi yapabilirsiniz.
FİRMA ÜNVANI
ESAS AMBALAJ TOPTAN VE PAREKENDE
Tüm Ambalaj İhtiyaçlarınıza Kaliteli, Ekonomik, Hızlı ve Güvenceli Çözüm, İhtiyaç Ambalaj İse Çözüm ESAS’tır.
- ADRES:Akıncılar Mahallesi Abdi İpekçi Cad. No:13 Güngören – İstanbul Türkiye
- TELEFON: (0212) 504 28 75
- FAKS: (0212) 644 95 76
- info@esasambalaj.com.tr
- www.esasambalaj.com.tr
- Pzrt – Cmrts / 7:00 Arası – 19:00 Saat
- V.D. T.C.No.:60301381024
- V.D NO: 9440093507